OOOO

OOOO
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΟΡΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ:ΟΙ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΊ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΌΛΟΙ ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΩΝ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΩΝ συνεχίζουν να κακοποιούν ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ ,αθώους Ελληνες πολίτες μέσα στην ίδια μας την Πατρίδα

«Είμαι πολύ σοκαρισμένη, προσπαθώ να το ξεπεράσω.
Κλείνω τα μάτια μου και βλέπω το νεκρό μωράκι και τους άλλους γύρω μου να με κυνηγούν. Δεν μπορούσα να αντιδράσω. Ζητούσαν να πάρουν το αμάξι μου, για να μεταφέρουν το μωρό που ήταν ήδη νεκρό στο νοσοκομείο και εγώ δεν καταλάβαινα τι μου ζητούσαν.
Δεν καταλάβαινα και αυτοί άρχισαν να με χτυπούν με μπουνιές και κλωτσιές. Μπουνιές και τραβήγματα. Είχα βάλει τα χέρια μου στο πρόσωπο για να μην με χτυπήσουν. Πονούσα ολόκληρη».
«Ευχαριστώ το Θεό γιατί ευτυχώς δεν έχω σπάσει κάτι αλλά πονάει παρά πολύ ο δεξιός ώμος μου και για αυτό πήγα κατευθείαν στο νοσοκομείο του Πύργου. Το σώμα μου είναι γεμάτο μώλωπες και τα χέρια μου μελανιασμένα. Άντρες, γυναίκες είχαν πέσει πάνω μου για να με λιντσάρουν».Άγρια επεισόδια στην Ηλεία από λαθρομετανάστες: Επιτέθηκαν με σιδερένιους λοστούς σε εργαζόμενους και έστειλαν στο νοσοκομείο Ελληνίδα!
Οι πρόσφυγες επιτέθηκαν με σιδερογροθιές και σχάρες και σε εργαζόμενους παρακείμενης καφετέριας, κυνήγησαν τον έναν από τους δυο ιδιοκτήτες και προπηλάκισαν τους θαμώνες που βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή εκεί. Ακόμη και οι αστυνομικοί που έφτασαν στο κέντρο δέχτηκαν επίθεση από τους εξαγριωμένους μετανάστες.
Σύμφωνα με Σύρο αυτόπτη μάρτυρα η Ελληνίδα που εργάζεται στο catering που σιτίζει τους πρόσφυγες έτρεξε στο σημείο που είχε βρεθεί το μικρό παιδί. Εκεί την περικύκλωσαν και άρχισαν να της φωνάζουν.
Μάταια η Άρτεμις προσπαθούσε να καλυφθεί. Σύμφωνα με τη μαρτυρία Σύρου οι 7-8 άνδρες άρχισαν να τη γρονθοκοπούν στο πρόσωπο, την πλάτη και στα πλευρά, ενώ όταν έπεσε στο έδαφος κάποιοι την κλωτσούσαν.

Στην καφετέρια στη Μυρσίνη στην παραλία δίπλα από το "hot spot" βρίσκονταν περίπου 40 θαμώνες.
«Κάποια στιγμή έξω από το μαγαζί ακούστηκαν φωνές. Κάποιοι, 3-4 πρόσφυγες, ούρλιαζαν στην αραβική γλώσσα και κάποιοι θαμώνες σηκώθηκαν όρθιοι. Οι πρόσφυγες μπήκαν στο μαγαζί προπηλακίζοντας τους θαμώνες, οι οποίοι παρακολουθούσαν έντρομοι το σκηνικό μην μπορώντας να καταλάβουν τι συμβαίνει.
Στη συνέχεια οι τρεις πρόσφυγες βγήκαν από το μαγαζί και τους ακολούθησαν και οι δύο σερβιτόροι του καταστήματος μαζί με τον αδελφό του Διονύση Τσίρου.
Οι πρόσφυγες ξήλωσαν τις σχάρες για τα όμβρια από το μαγαζί και κινήθηκαν απειλητικά κατά των δύο σερβιτόρων και του Αναστασίου Τσίρου, οι οποίοι τράπηκαν σε φυγή για να αποφύγουν τα χτυπήματα. «Οι τρεις πρόσφυγες με σχάρες στα χέρια κινήθηκαν απειλητικά εναντίον των εργαζομένων του καταστήματος και του αδελφού μου», δήλωσε στην εφημερίδα «Πατρίς» ο κ. Τσίρος Διονύσης και συνέχισε:
«Δεν ξέρω τι θα συνέβαινε αν δεν έτρεχαν να φύγουν… Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που δεχθήκαμε επίθεση. Εκ των υστέρων μάθαμε ότι ζητούσαν να μεταφέρουμε ένα παιδάκι που ήταν ήδη νεκρό στο νοσοκομείο. Φοβάμαι για τη συνέχεια. Πρέπει να πω επίσης ότι πολλές φορές όλους αυτούς τους μήνες που βρίσκονται οι πρόσφυγες στο κέντρο, βλέπουμε τα μικρά παιδιά να κυκλοφορούν μόνα τους, χωρίς τους γονείς τους. Το καλοκαίρι τα βλέπαμε να μπαίνουν μόνα τους στη θάλασσα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου