OOOO

OOOO
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

H μεταφυσική υπόστασις του αίματος.

H μεταφυσική υπόσταση του αίματος.
Είμαστε ως άνθρωποι άθροισμα σωματικών και πνευματικών παραμέτρων.Ως πνεύμα είμαστε το σύνολο των ιδεών και των πράξεων που αυτές οι ιδέες συνεπάγονται.Είμαστε το σύνολο της γνωσιολογίας και της αξιολογίας.

Ως σώμα είμαστε το άθροισμα του στερεού και του υγρού στοιχείου.Ας προσέξουμε τη φράση του Θαλή «η αρχή του κόσμου είναι το ύδωρ,ο κόσμος είναι έμψυχος και πλήρης θεών».Σε μία πρώτη εκτίμηση καταλαβαίνουμε ότι το υγρό στοιχείο δεν είναι κάτι το εξωτερικό αλλά κρύβει μία βαθυτάτη λειτουργία,η οποία και ολοκληρώνεται στο αίμα,την υψίστη απόδειξη της σημασίας του υγρού στοιχείου για όλες τις μορφές ζωής.
Πώς επικοινωνεί το ανώτερο πνευματικό στοιχείο μέσα και πάνω από εμάς με το υλικό στοιχείο γύρω μας;Πώς επικοινωνεί το πνεύμα με το σώμα.Ο άνθρωπος πως λαμβάνει τις συμπαντικές δυνάμεις της ενδελέχειάς του και της αποστολής του;Η απάντηση είναι σαφής.Όλα αυτά γίνονται μέσα από το αίμα.Το αίμα είναι συνέχεια των μεταμορφώσεων  του αιωνίου  πνεύματος  που δημιουργεί τα πάντα,είναι η μετατροπή σε υγρή μορφή αυτού του πνεύματος ,είναι ο δίαυλος διά του οποίου το απολύτως αφηρημένο πνεύμα λίγο πριν την επαφή του με το απολύτως συγκεκριμένο στοιχείο ,την ύλη μεταφέρει όλα τα οντικά μηνύματα τση αρχέγονης αποστολής των ανθρώπων προς τα Ηλύσια πεδία,είναι πράγματι η μέση μικτή κατάσταση που είναι εσωτερικά άϋλη δύναμη και εξωτερικά υλική δύναμη.Μέσα από το αίμα το σύμπαν,ο τέλειος οντικός κόσμος κατεβαίνει και πλημμυρίζει τον άνθρωπο και όλο του το Είναι.
Εν ολίγοις,καθώς το πρώτο πνεύμα  αλλάζει και δημιουργεί νέες μορφές και περιεχόμενα,μέσα από τις έννοιες δημιουργείται η πρώτη επικοινωνία του Αγαθού και των δημιουργημάτων.Καθώς όμως η εσωτερικότητα χάνεται και οι μορφές συνεχώς εμφανίζονται οι εννοιακές εντολές,όπως θα μας πεί και ο Θαλής,μεταφέρονται με το πιο άνετο και ρέον υλικό στοιχείο το αίμα,γι αυτό και ο Μιλήσιος κοντά στη θεωρία για το νερό αναφέρει ότι τα πάντα «πλή ρη θεών εστί».Διότι το αίμα μεταφέρει όλες τις εντολές και την ενδελέχεια του αγαθού προς την πλάση και τα πλάσματα.
Άρα καταλαβαίνουμε ότι το αίμα,το υγρό στοιχείο που από κάποιο σημείο και πέρα αναλαμβάνει τη δουλειά του πνεύματος,να μεταφέρει δηλαδή τις συμπαντικές εντολές στον άνθρωπο,έχει διττή φύση.Εσωτερικά μεταφέρει τις αρχέγονες γνώσεις των πρώτων τελείων ανθρώπων.Αυτών που μόνο κάποια επίνοιά τους έχουμε μέσα από το θαύμα του Ελληνικού πολιτισμού,αυτών που αν  η εσωτερικότητά μας επικοινωνήσει μαζί τους θα απολαύσουμε το μεθυστικό ταξείδι της γνώσης.Όπως η γη μεταφέρει το σχέδιο της πρώτης ιδέας,η ύλη είναι και μόνο σύμβολο του πνεύματος,έτσι και το αίμα αποτελεί τον ρέοντα τρόπο του πνεύματος,είναι γεμάτο από σκέψεις και ιδέες, και μέσα από αυτό διαχέονται στον άνθρωπο οι τρόποι του αγαθού.Εξωτερικά το αίμα είναι ο τροφοδότης όλων των συστατικών που διατηρούν τη ζωή.
Οι χριστιανοί το κατάλαβαν πολύ καλά το όλο θέμα γι αυτό και ομίλησαν για βάπτισμα του αίματος.Αυτό δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά το ότι ο άνθρωπος μέσα από το βίωμα που συνάδει με τις ιδέες του απελευθερώνει από το υλικό αίμα όλες τις πνευματικές δυνάμεις που κρύβονται σε αυτό,τη γενναιότητα,την ανδρεία, τη σοφία και τη σωφροσύνη.Όταν λοιπόν αναφέρεται στον Ιωάννη ,ε,7-8 «ότι τρείς εισί οι μαρτυρούντες ,το πνεύμα και το ύδωρ και το αίμα και οι τρείς εις το εν εισί»τιποτε λογότερο δεν τονίζεται παρά το ότι το πνεύμα ως δύναμη κρύβεται στο υγρό στοιχείο,με το αίμα εισχωρεί στον άνθρωπο και αντιπροσωπεύει εξωτερικά τη ρεύση εσωτερικά όμως τη μεταφορά των αρχεγόνων αγαθών δυνάμεων της φυλής προς τους αρχεγόνους ανθρώπους,αυτούς που οΣωκράτης ονομάζει φωτισμένους.
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο το αίμα των θεών είναι ο ιχώρ,και όταν ο Ήφαιστος ο θεός της φωτιάς,της αιωνίας βούλησης έφτιαξε τον Τάλω,τον άνθρωπο με την μία φλέβα-φοβερός συμβολισμός για τον αυτοσυνειδητοποιημένο άνθρωπο-έβαλε ιχώρ στη μία φλέβα του Τάλω.Διότι οι θεοί έχουν το ένα πνεύμα,τη μία θέαση και ο ανώτερος τρόπος σκέψης και πράξης προϋποθέτει διαφορετική ποιότητα αίματος,σαν να λέμε άλλες περιέχουσες δυνάμεις,διότι πράγματι οι θεοί φιλοξενούν άλλες δυνάμεις.Ο ιχώρ σημαίνει ότι οι θεοί έχουν ανώτερες δυνάμεις σκέψης ,πράξης,ελευθερίας και οντικής πορείας και ολοκλήρωσης.
Άρα λοιπόν το φυλετικό όμαιμον-για να θυμηθούμε και τη σκεπτική του Ηροδότου-σημαίνει ότι οι απόγονοι της Ελληνικής φυλής διά του αίματος μετέχουν στην αρχέγονη σοφία των προγόνων τους,διότι αυτή η σοφία μέσα από το αίμα μεταφέρεται ανά τους αιώνες,δημιουργώντας την αλυσίδα των ανθρώπων που θα ανοίξουν την σπηλαιώδη οδό προς το αγαθό.Κατά τον ακόλουθο τρόπο.Ο πατέρας –σύμφωνα και με το Θαλή-μεταφέρει το υποσυνείδητο στο παιδί και η μητέρα δίνει τη μορφή.Οι αρχέγονες έννοιες και σκέψεις που αρρίφνητες πλημμυρίζουν το παιδί,οι οποίες προέρχονται –εν προκειμένω για τους Έλληνες –από τους προπάτορες ,διά του αίματος πλημμυρίζουν τα κέντρα απόφασης του ανθρωπίνου σώματος –εγκέφαλος ,καρδιά κ.λ.π.-και διαπλάθουν τον ανθρώπινο χαρακτήρα.Ο άνθρωπος τελειώνεται μέσα από τις ιδέες αλλά και μέσα από την γνώση του σώματος του,για αυτό και το κέντρο αποφάσεων στον Πλάτωνα αρχίζει από την καρδιά –πηγή νόησης –και προχωρεί προς το ήπαρ-πηγή συναισθήματος –το ήπαρ είναι το σημείο συγκέντρωσης του αίματος.
Το συμπερασμα είναι ότι οι ανώτερες σκέψεις φιλοξενούνται σε διαφορετικό αιματότυπο.Το αίμα πρέπει,όπως και οι σκέψεις ,συνεχώς να αποκωδικοποιείται ,να γνωρίζονται οι εντολές που μεταφέρει,ούτως ώστε αυτοί που διά του αίματός τους μεταφέρουν τα κομμάτια του αγαθού γρήγορα να αποκαταστήσουν το σπασμένο κάτοπτρο του τελείου.

Βαίνων ο Λοκρός.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου