OOOO

OOOO
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Η Χρυσή Αυγή είναι η μοναδική ατραπός για να παραμείνει η πατρίδα μας το σπίτι μας.
Όλα τα υπόλοιπα κόμματα είναι γονατισμένα στους ανθέλληνες αφέντες του πλανήτη!
Μας παρέδωσαν σε τιμή ευκαιρίας στους παράνομους πάγκους των αφεντικών τους και στο  παγκόσμιο χωνευτήρι όλων των λαών!

Δεν τους γουστάρω, γιατί με τιμωρούν με κάθε τρόπο όταν δηλώνω περήφανη για την Ελλάδα μου, την μοναδική και ανεπανάληπτη στο πέρασμα των αιώνων, πατρίδα μου!
Δεν γουστάρω την Βαβέλ που πάτε να στήσετε μέσα στην πατρίδα μου!
Δεν γουστάρω τα κάθε καρυδιάς άγρια θηρία που μου κουβαλάτε και κάνετε κόλαση την πατρίδα μου και την ζωή μου!
Δεν θέλω οι εγγονές μου να περιπατάνε δίπλα στον μουσουλμάνο βάρβαρο, που τις βλέπει ίσες με τα ζώα!!
Όχι μέσα στην πατρίδα μας. Όχι μέσα στο σπίτι μας.
Δεν γουστάρω να δηλώνει ΕΛΛΗΝΑΣ αυτός που αγκαλιάζει το λαθρο- Πακιστανό και τον αποκαλεί αδελφό του.                 Όταν το πακιστανό κτήνος έχει βιάσει και έχει καταδικάσει στον θάνατο την δεκαπεντάχρονη Ελληνίδα Μυρτώ και ένα σωρό άλλες Ελληνίδες με την ανοχή των εθνοπροδοτών και την ένοχη σιωπή τους!!
Δεν γουστάρω να έχω κάγκελα στα παράθυρα του σπιτιού μου, για να προφυλαχτώ από τα λαθροθηρία που μας κουβαλάνε κάθε μέρα!
Δεν γουστάρω να με απειλεί ο χθεσινός πεινασμένος, που έφαγε από το πιάτο μου και τολμά να αφοδεύσει μέσα μετά!
Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΡΗ ΜΟΥ ΜΑΝΝΑ
Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΤΗΣ ΧΩΜΑΤΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ!
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΞΕΣΚΙΣΟΥΝ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ ΤΗΝ ΜΑΝΝΑ ΜΟΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ!
ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ!!
ΟΣΟΙ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ
Βούλα Τριανταφυλλίδου Τ.Ο. Λέσβου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου