OOOO

OOOO
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ

Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014




    ΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΣΠΑΘΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΤΕ ΤΗΣ ΜΕΝΕΙ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΖΥΓΑΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ...ΜΠΑΚΑΛΗΔΕΣ
ΤΟΣΟ ΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΙ  ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΛΤΑΚΟΥ....ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ....ΑΦΟΥ ΕΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ..........ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ  ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΜΠΑΛΤΑΚΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΚΑΤΙ;
ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΛΕΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΑΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ;ΑΙΔΩΣ......ΑΙΔΩΣ!!ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ!!
ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!ΝΤΡΟΠΗ !!!

ΤΟ  ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΠΑΠΑ ...ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΑΠΑ !

Δεν μας τρομοκρατείτε, δεν μας φοβίζετε, δεν θα δειλιάσουμε.
Οι Εθνικιστές δεν λογοδοτούν στους δοσιλόγους των Γερμανών της Μέρκελ, του Σόιμπλε και του Ράιχενμπαχ, ούτε συναγελάζονται με τα μαντρόσκυλα της ντόπιας διαφθοράς.
Σε ένα καθεστώς όπου η νομοθετική εξουσία συγκαλύπτει κακουργήματα πολιτικών και των συνεργατών τους, και νομοθετεί ξεδιάντροπα υπέρ του ξεπουλήματος της χώρας και της ισοπέδωσης του ελληνικού λαού. 
Σε ένα καθεστώς που θεωρεί τεκμήριο ενοχής βιβλία και ποινικοποιεί τις Ιδέες.
Σε ένα καθεστώς όπου καταπατώνται τα στοιχειώδη Ανθρώπινα Δικαιώματα, και απαγορεύεται η ελεύθερη έκφραση του λόγου σε δημοκρατικά εκλεγμένους Βουλευτές της τρίτης πολιτικής δύναμης της χώρας, η Εθνική Αντίσταση δεν αποτελεί απλά επιλογή, επιβάλλεται ως συλλογικό καθήκον.
Για την λεηλασία της χώρας, για τις εφτά χιλιάδες αυτοκτονίες, για τα λουκέτα και τις απολύσεις, για τις οικογένειες που δεν θα κάνουν και φέτος διακοπές, ένοχοι είναι οι ξένοι τοκογλύφοι και οι εγχώριοι πλουτοκράτες. Απέναντί τους στέκονται τούτη την ώρα πάνω από μισό εκατομμύριο Έλληνες που στηρίζουν τον αγώνα της Χρυσής Αυγής για Εθνική Ανεξαρτησία και Κοινωνική Δικαιοσύνη.
Τα μικρόβια του παρακράτους και οι τρομοκράτες με τα κοστούμια δεν έχουν ούτε Θεό ούτε Πατρίδα. Απέναντί τους, εμείς οι Έλληνες Εθνικιστές θα έχουμε πάντα μια Σημαία να υπερασπιζόμαστε, μια Πατρίδα να υπηρετούμε και πιστούς συναγωνιστές να περπατούν μαζί μας το δρόμο της Ελευθερίας.
Γεννηθήκαμε Έλληνες και Ελληνίδες. Γεννηθήκαμε Ελεύθεροι και όχι δούλοι. Και ως ελεύθεροι Άνθρωποι θα ζήσουμε.
Η Νίκη και ο Θεός μαζί μας.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/e-kai-arthro-ths-sunagwnistrias-eirhnhs-dhmopoulou-pappa#ixzz36JKtum9o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου