Το Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο (Ε.ΛΑ.Μ.) καταδικάζει ρητά, έστω και ετεροχρονισμένα, το πρόσφατο θέμα αδίδακτου κειμένου των προαγωγικών εξετάσεων του μαθήματος των Νέων Ελληνικών Β’ Λυκείου, με ξεκάθαρη μομφή κατά του Κινήματος της Χρυσής Αυγής και της εθνικιστικής ιδεολογίας εν γένει, το οποίο παραθέτουμε.
Η υπόδειξη σε μαθητές του τι είναι ορθό και τι είναι εσφαλμένο να πιστεύουν, δεν είναι απλά μία μη δημοκρατική στάση από πλευράς των εκπαιδευτικών και του συστήματος που (εξ)υπηρετούν, είναι μία πρακτική βαθύτατα αντιδημοκρατική. Κι αυτό γιατί στοχεύει στην χειραγώγηση της νεανικής, υπό διαμόρφωση ακόμα, σκέψης και την στροφή της προς μία και μοναδική κατεύθυνση: αυτή του αντεθνικισμού. Και εδώ ακριβώς συσπειρώνονται όλα ανεξαιρέτως τα πολιτικά κόμματα, παρά τις όποιες (υποτιθέμενες) μικρές και μεγάλες διαφορές τους και γίνονται ένα: στην πολεμική κατά του εθνικισμού.
Σε ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα, δεσπόζει η διαλεκτική σχέση ανάμεσα στην εκπαίδευση και την κοινωνική πραγματικότητα. Και η κοινωνική πραγματικότητα είναι αδιαμφισβήτητη: η Χρυσή Αυγή και οι ιδεολογικές θέσεις της έχουν αγκαλιασθεί από τεράστια μερίδα του ελληνικού λαού που την έχει ψηφίσει σε διαδοχικές εκλογικές διαδικασίες και την έχουν κατατάξει ως τρίτη πολιτική δύναμη της χώρας. Συνεπώς χαίρει αποδοχής από τον ελληνικό λαό που την έχει επιλέξει ως εκπρόσωπο του στο ελληνικό και στο ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Ο κοινός νους, άρα, μπορεί να αντιληφθεί ότι η μομφή κατά ενός απόλυτα δημοκρατικά εκλελεγμένου πολιτικού κόμματος, διά μέσου του εκπαιδευτικού συστήματος, με αποδέκτες τους μαθητές των οποίων μάλιστα ζητείται η αρωγή προς την κατεύθυνση αυτή, είναι εν τέλει μομφή κατά του ίδιου του λαού, πρακτική σαφέστατα ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΗ. Αυτά είναι τα σύγχρονα μαθήματα δημοκρατίας που διδάσκονται στα σχολεία;
Σε έναν κόσμο όμως που νοσεί πρώτα απ’ όλα ηθικά, και έπειτα κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά, θα ήτανε άξιον απορίας να δεσπόζει ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα!Εθνικό Λαϊκό Μέτωπο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου