Για τους Κινέζους “δεν υπάρχει Ελλάδα”, υπάρχει μόνο Πειραιάς, που, τουλάχιστον σε αυτό είναι ειλικρινέστατοι, δεν τον βλέπουν παρά ως την “κεντρική πύλη εισόδου των ασιατικών προϊόντων στην Ευρώπη” όπως χαρακτηριστικά και τέσσερα χρόνια μετά, εν χορώ είπαν Αντώνης Σαμαράς και Λι Κετσιάν.
Μέσα από διαδικασίες που για λόγους παραπλάνησης και μόνο συνδέονται με τη λέξη ανάπτυξη, ενώ ουδεμία σχέση έχουν με κάτι τέτοιο καθώς δεν πρόκειται για επένδυση για εξαγορά και μάλιστα χωρίς το παραμικρό όφελος για την ελληνική οικονομία, ένα ολοκληρωμένο δίκτυο στο οποίο ενεργό ρόλο θα παίζει και ο ΟΣΕ θα τα πάσης φύσεως κινεζικά εμπορεύματα, θα καταφέρουν να κατακλύσουν την Ευρώπη, κάτι που ωστόσο η ίδια η Ευρώπη δεν το βλέπει με καθόλου καλό μάτι, καθώς μια τέτοιου βαθμού ενίσχυση του ρόλου του Πειραιά, θα υποβαθμίσει τα δικά τους μεγάλα λιμάνια όπως του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας και του Αμβούργου.
Τι έχει όμως στην πραγματικότητα να κερδίσει η Ελλάδα από όλη αυτή την ιστορία; Kαι για ποιο λόγο ο Σαμαράς ως ένας ενθουσιώδης κτηματομεσίτης έχει βαλθεί να “ξεφορτωθεί” τον Πειραιά;
Η κυβέρνηση αναφέρεται σε 19 επιχειρηματικές συμφωνίες μεταξύ των δύο χωρών, αξίας 6,5 δισ. δολαρίων. Θα είχε όμως εξαιρετικό ενδιαφέρον αν η κυβέρνηση έλεγε πως, από τις επενδύσεις των 6,5 δισ. που αναγγέλθηκαν εν μέσω πανηγυρισμών, τα 4 δισ. θα επιστρέψουν αμέσως πάλι στην Κίνα, καθώς αφορούν εντολές ναυπήγησης ή αγορά πλοίων από την Ασιατική υπερδύναμη, με αποτέλεσμα τον πλήρη αφανισμό των Ελληνικών Ναυπηγείων.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/o-samaras-charizei-ton-peiraia-stous-kinezous-chwris-to-paramikro-ofelos-gi#ixzz35MMX33FW
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου