Ο ρόλος των “τσιλιαδόρων” στα σκάνδαλα και την ατιμωρησία στο σύγχρονο Ελλαδιστάν
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 - 17:39 New
Κάθε καλό «κόλπο», απαιτεί έναν έμπειρο και «αετομάτη» τσιλιαδόρο. Είτε μιλάμε για μία απλή ληστεία, είτε μιλάμε για ένα σκάνδαλο αξίας δισεκατομμυρίων, η ύπαρξη ενός ή περισσοτέρων τσιλιαδόρων είναι απαραίτητη.
Στην περίπτωση του σκανδάλου των υποβρυχίων μιλάμε για ένα τεράστιο «κόλπο» που ζημίωσε με εκατομμύρια ευρώ το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ έχουν ήδη αποκαλυφθεί μίζες και ρεμούλες εκατομμυρίων ευρώ, που ακόμα διερευνούνται από την δικαιοσύνη. Σας παραθέτουμε εν τάχει την υπόθεση, χρησιμοποιώντας αποσπάσματα ενός αποκαλυπτικού άρθρου, του οποίου τον αρθρογράφο θα αποκαλύψουμε στη συνέχεια.
«Το Σωματείο Εργαζομένων Ναυπηγείων Σκαραμαγκά «Η Τρίαινα» είχε από τις 20 Φεβρουαρίου προειδοποιήσει ότι απειλείται η ίδια η ύπαρξη του ναυπηγείου, αλλά έπεσε θύμα της γνωστής κώφωσης. Προφανώς. Διότι αν δινόταν έστω και η παραμικρή σημασία, τότε θα αποκαλύπτονταν οι συνθήκες υπό τις οποίες ο κ. Βενιζέλος «έσωσε» τα Ναυπηγεία.
Η συμφωνία για την οποία πανηγύρισε, περιλαμβάνει τα εξής πρωτοφανή: Για δεκαπέντε χρόνια, το Ναυπηγείο απαγορεύεται, βάσει αποφάσεων της ΕΕ – η οποία απαιτεί να επιστραφούν παράνομες επιδοτήσεις – να κατασκευάζει εμπορικά πλοία, να έχει επισκευαστική δραστηριότητα, να κατασκευάζει και να επισκευάζει πολεμικά πλοία άλλων χωρών.
Επιτρέπεται να έχει μόνο έναν πελάτη, το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, ώστε να εξυπηρετούνται μόνο οι ανάγκες της Ελλάδας – για τον λόγο αυτό το Ναυπηγείο χαρακτηρίστηκε από την ΕΕ «στρατιωτικό», πλην όμως μόνο για τις ανάγκες της Ελλάδας.»
«Πραγματικά μεγάλη επιτυχία του κ. Βενιζέλου – που θέλει και να συσπειρώσει τους οπαδούς του για να μας κυβερνήσει (και αυτός)!
Μια «επιτυχία» που οδηγεί στην ανεργία 1.200 ανθρώπους, βυθίζει στην ανέχεια 10.000 οικογένειες που άμεσα ή έμμεσα επιβιώνουν χάρη στο Ναυπηγείο και δίνει την χαριστική βολή στη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της χώρας – μιας χώρας, θυμίζω, που έμεινε χωρίς ναυπηγείο, αν και διαθέτει 16 χιλιάδες χλμ ακτογραμμή!» «Τελικά, τον Μάρτιο του 2010, η κυβέρνηση (δηλαδή ο Βενιζέλος), αποφάσισε να πληρώσει περί τα 1,35 δις ευρώ για παλιές και νέες παραγγελίες υποβρυχίων, καθώς και την παραλαβή του «Παπανικολής», του υποβρυχίου που γέρνει (εντάξει, έγερνε και το… ίσιωσαν)Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/oi-tsiliadoroi-egklhma-kai-atimwrhsia-sto-sugchrono-elladistan#ixzz35BtQ1oNQ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου